customers

torsdag 27 mars 2008

UTMANING, KENESTRA OCH jag

Mitt snyggo Kenestra, vädret är alldels hur underbart som helst..



Jaha då ska vi se, favoritbloggar
-Anna och Leo har utmanat mig och där är en favoritblogg, en som jag läser nästan varje dag.
Sedan såg jag att Sofi med Branco också utmanat mig. (Sofi, länk till Branco är på G)
Det finns så många bra Corso-bloggare så då räcker inte fyra.
Dessa fyra är favoriter på lite olika vis men väldigt trevliga.
Jag lusläser inte dessa varje dag men då och då blir jag sittande.

http://www.goddamnit.se/ -- Han är så lagom frän Petter och jag tycker han bloggar så bra. Ja en rak trevlig kille helt enkelt.
http://studiobelinda.blogspot.com/ --Vi har inte alltid samma åsikter om allt men jag gillar henne ändå. Jo det går faktiskt.
http://fridaperjus.blogspot.com/ -- Frida är modig!
http://apn.blogg.se/ -- Animal protections utsända bloggar om deras arbete---deras ledord är bra---Ingen kan göra allt, men alla kan göra något!


Nu var det ju meningen att jag skulle utmana dessa men det är nog ingen större ide, sabbar jag något då?



Jag tänkte skriva lite om min blogg också, det är ingen personlig dagbok direkt utan meningen är att jag skall kunna skriva lite om hundarnas liv, nyheter och händelser och i och med att vi lever i någon slags symbios så blir det automatiskt att jag förankrar mina tankar och åsikter ibland också.
Det passar mig perfekt för mitt liv är alldeles för snabbt för att kunna sätta mig in i webdesign, så det överlåter jag till de som kan. I bloggen kan jag förmedla en del och ni kan hålla koll på mig. Bra va? Sedan har några haft önskemål om att jag skall ha en kommentar sida, det skippar jag och förklaringen till det känns överflödig. Min mail funkar och är det något får alla tag på mig där.


Det händer att andra hundmänniskor mailar och frågar vem jag är och det är kul.
Det framgår ju inte här på bloggen egentligen och det kanske är synd så jag kör på nu då en liten presentation helt enkelt.


Jag heter Monica Andersson och har råkat få in en 38 årig hjärna i en 25 årings kropp eller tvärtom det beror på, fast alltid antingen eller. Jag är född och uppvuxen i Trollhättan mina höfter och armbågar är oröntgade och jag är aldrig utställd, har en avkomma född -95.
Tatuerad och ID-märkt med en elefant.
Skulle klara en korning utan större rädslor så länge det var på marknivå +3 på kamplust och bla bla.
Har aldrig varit speciellt lydig och har heller inga tankar eller ens förhoppningar om att bli det.
Är en köttätare och lärde mig dricka rödvin för ca fem år sedan. Tycker det är viktigt att man gör någonting av sitt ENDA liv.



Tänk vad bra att man lixom kan lära känna människor lite ytligt genom att läsa deras bloggar.


Så då var det avklarat eller just det ja, hade jag haft svans hade den viftat glatt åt väldigt mycket.