customers

onsdag 19 mars 2008

KARINS FINA POJKAR

ÄNTLIGEN fick jag en stund ledigt och kunde sticka iväg till Uddevalla för att få se på lille Ludvig och naturligtvis mulas med Dunder också.
Dunder var lite bekymrad över att jag inte skulle se honom utan bara fokusera på lille Ludde och för att jag verkligen skulle fatta kom han kössandes och jag fick smaka på några goda Dunderkössar.


Matte o Dunder


Kolla in lillebrorsan, alldeles knubbig och så där gulligullig man bara är i den åldern. Han kunde göra bubblor och boxas och springa fort fort med de små benen. Han är lik sin pappa fast inte så mycket som jag trodde.
Den här Dunder däremot är väldigt lik sin pappa.......

Han var mer tränad på att sitta still än Ludde, eller har det med åldern att göra?
Gissa vems den här alldeles underbara lille foten är....






Egentligen skulle jag bjuda på snöbilder ifrån grästorp men kunde inte låta bli att lägga dessa först. Två alldeles ljuvliga pojkar som är så snälla så det är inte klokt.
Jag berättade för Dunder att han skall få träffa en tjej i hans smak till sommaren och det tackade han genast ja till, lite så där snuskigt svarade han Yeah ta hit henne bara ..hö hö hö....hmm .
Bruttan får jag presentera vid ett senare tillfälle och massor med fler fina bilder på Dunder.
Thanx Karin för kaffe och nybakad väldigt god mango och valnöts rulle, som lade sig likt bomull runt midjan och precis vad vi behöver.