customers

onsdag 5 mars 2008

DAWSON o ALENA

Man skulle väl kunna säga att jag fotar och fotar, hur kul som helst.
Vädret är perfekt för de flesta hundaktiviter och jag passar på att vara ute så länge det är ljust.
I går lös tussilagon gul i dikena så härligt, jag längtar så mycket efter våren så det är inte klokt.

Hur som helst så har ju Mr Dawson installerat sig och trivs tillsammans med alla tjejerna.
Han är nog mest förälskad i Alena och tycker att hon är snygg och jag håller med honom.
Äntligen börjar det bli lite fason på henne.





Alena är ingen liten tik, fast det beror ju på vad man jämför med förståss


Hon har kommit på att flyga brevid Dawson för det är mer rättvist då.


KÄRLEK!







Dawson försökte få lite extra kontakt men blev avvisad med besked, inte rätt tillfälle.


Nu skall jag hämta Stina hos en kompis och det har börjat att snöa!! varför då nu då tre månader försent ju. I kväll skall jag titta på en film som vi fått ifrån Per ifrån MH,t i oktober. Tack per, du vet med Jean och hans rullande lägenhet tar lite extra tid.
I morgon har vi bjudit hit en alldeles speciell tjejkompis till Dawson, då skall jag fota ännu mer..