customers

måndag 24 mars 2008

PÅSKGODIS i MÄNGDER

Sådärja nu var påsken avklarad och endast dryga veckan kvar till Egypten resan.

Det har bara varit godis i alla de former. Den allra godaste pralinen av dem alla är nog Wotan.

Han var i Stockholm tillsammans med Alena, Rocko o Cleo och fick Hp och very promising..jag vet, jag vet. Ibland slarvar han med ena örat men det går ju iallafall att vika rätt, öronen finns där ju! Nu väntar vi på hans niomånaders dag, likt Garfield fast varje dag.

--Idag är jag farlig









Här skulle jag egentligen haft en bild på kennelns delägare men hon vägrar..
Det känns väldigt skönt att kunna släppa utställningarna och få vara hemma ibland och veta att allt funkar.
Jes har stenkoll på läget men behöver lära sig hålla koll även på konkarna men det kommer, det kommer. Det är så frustrerande att inte få veta när man ringer och kennelpojken är ingen pålitlig informationskälla heller.
Så the results please...
Alena nöp ett efterlängtat CERT och hon börjar så smått bli varm i kläderna.
OM jag varit på plats så hade jag tjoat utav bara h-e när Magnuslunds Sweety "Saya" after eight blev bästa tik, BIM o CACIB som vanligt alldeles fantastiskt när de egenuppfödda drar på.....
Gött mos, Mia o Thomas




Mr Dawson har flyttat till sin nya husse och matte och vi önskar dem lycka till!
En lillebror kom hem i fredags och Kenestra är överlycklig, Pyt är väl så där nöjd men det kommer gå fint.
Hela familjen A träffades en stund på påskafton och Rocko o Cleo hade köpt en bauta säck med godis till oss. De är så duktiga de där två hundarna. TACK !
Foton i dagens blogg är enbart på Wotan och Amy, karameller.