customers

onsdag 1 augusti 2007

UTMANINGAR

Worldwinner X 3 CHENO


Första utmaningen var ifrån Elin o Iris, Det var att man skulle skriva sex egendomliga saker om sig själv.
det var längesedan jag blev utmanad men har glömt av det men förmodar att jag blev utmanad för att hon ville veta om de här egendomligheterna, så här kommer de.

1. Har alltid velat åka till månen och hoppas att jag hinner med det innan jag åker till himlen för jag tror inte det kommer att gå några flyg ifrån Himlen till Månen.


2. Skrattar och skämtar mer än jag är allvarlig vilket kan vara hopplöst ibland för de i min omgivning. Kan också gapflabba alldeles själv åt en rolig film eller om jag läser eller ser något roligt.


3. Har jag yttrat mig om något jag funderat på håller jag fast vid det för alltid. Kan vara allt ifrån björnskräck till en vardaglig åsikt. Likaså om jag bestämt mig för något fullföljer jag alltid det. Satans långsint alltså.


4 .Äter allting egentligen men klarar inte ens av att höra ordet strömming eller rotmos.


5 . Har aldrig någonsin försovit mig så att jag missat något, kommer aldrig att göra det heller.

6. Har kamplust och är en tävlingsmänniska ut i fingerspetsarna som få men är ändå ganska ödmjuk om jag blir slagen av någon som jag anser är bättre.


Så var det då utmaning nummer två.

REGLER: Bloggare som blir tagna ska namnge 5 olika cane corso (inte egna) och rangordna dessa inbördes i sin blogg och samtidigt ange reglerna för spelet. Till slut väljer bloggaren 6 nya bloggare och gör en lista av deras namn. Efter det är gjort skriver han eller hon en kommentar i deras bloggar för att låta dem veta att de har blivit tagna och att de ska läsa ens egen blogg för mer information

Jag listar dessa i ordning och detta är hundar som har betytt eller kommer att betyda mycket för mig och rasen Cane Corso. Hade de inte funnits hade Magnuslunds kennel inte åstadkommit det vi gjort idag.




1 CHENO della Porta di Pinta (för att han är pappa till Kuovo, Ida o Volly Han är en perfekt Cane Corso i helhet. Man blir inte världsvinnare tre gånger annars, urmysig dessutom)


2. BOND (En sjuhelsickes häftig grabb som har allt jag drömt om lika mycket dreamboy som Kobe alltså) och det säger en hel del)


3. PASCAL (för att han är pappa till Bond och Python (Amir)och en oerhört trevlig hane)


4. PACO (för hans hjärta av guld, förnuft och stora tassar och för att han är pappa till Maira och Bayos dei Silvanbull)


5.CIRCE (en av de vackraste tikar jag någonsin sett jag hade skippat resan till månen om jag fick henne)


Jag utmanar dessa!



http://jesiamablogger.blogspot.com/

http://corsogarden-news.blogspot.com/

http://home.rixtele.com/~vildavackradoggar/