customers

torsdag 30 augusti 2007

Världens gulligaste BENNY

Har skickat bilder till mig idag och visst är han bedårande. Benny är storebrorsa till vår VVV Liv och sköter nog det med värdighet. Jag skall uppriktigt säga att jag var lite orolig för att lille Bennys chefsställning skulle gå i kras när Liv kom men det går bra än så länge.
Den här killen är ett riktigt litet charmtroll och jag tror att han genomfört en lydnadsetta till och med.

Någon gång kommer det nog att bli en bulldogg, jag är förtjust i alla typer allra helst den amerikanska och jag har tittat massor. Fast just Benny är nog min absoluta favorit. Man vill liksom lyfta upp honom och släta av han rakt på mulen och riktigt smaka på godingen.


KOLLA IN.... man riktigt smälter













Så det var dagens blogg och jag vill passa på att gratta N-kullen på sexårsdagen medan jag kommer ihåg det. Hipp hipp hurra och hoppas att alla får något riktigt gott och haft en bra dag.
I morgon skall jag veterinärbesikta valparna och styra med det så vi får se om jag hinner blogga något. På lördag börjar de åka, tiden går alldeles för fort.