customers

tisdag 21 augusti 2007

MÄSTERFOTOGRAFEN ELIN HAR VARIT HÄR

Storstadstjejerna och deras hundar har varit här och det är alltid lika roligt att träffas och ta en lååång fika, det har blivit en tradition liksom efter att de varit på västkusten. Erica hade med sig fettiga goa muffins. Elin som annars är en VÄLDIGT välkommen och "enifamiljentjej" för hundarna hade rygga och keps på sig när hon kom blev inte riktigt lika väl mottagen de första sekunderna. Python kollar nog på för mycket skräckisar med mig just nu. (Nu vet jag vad problemet är Elin!det blir för tungt i ryggan)
Som vanligt fotade hon massor och här är en del av bilderna TACK Elin!


Dessa äckliga bevingade giganter kommer fram så fort valparna vistas ute, jag ryser när jag tänker på hur lätt de kan dyka och ta en av mina guldklimpar. Vackra men helt onödiga i närheten av mig!




Våra fyrbenta gäster som lärt sig vid det här laget att det alltid finns godis på Magnuslund. Haddock tror nog jag heter köttbulle. Iris är van att hålla ställningen det syns. Kolla in den lille duktige söte brevid Leija!


Här motionerar Jean, Haddock o Iris





Kenestra


























Mormor Lucy är snäll och världens bästa mormor!






FRÖKEN M A
PYT




Hej svejs så länge!