customers

tisdag 31 juli 2007

ÄNTLIGEN ÄR DE 3 VECKOR

och bara så ljuvliga som hundbebisar kan vara. De vaknar när man pratar med dem och vips så är svansen igång. Det har börjat bli en hel del besök för dem denna veckan och det är så kul med människor.

De luktar ju så ljuvligt också, dessutom är de så runda och goa i benvecken och under hakan och den bara lilla magen skall vi inte prata om.





Dags att vakna

Skratt-anfall

Jag tror jag vet vad hon skrattar åt (Jessica har lärt henne)

Fina flickor





Buset har börjat




Mmmmmmmmmmmarabou








Humoristen är igång igen.




JAG ÄLSKAR DEM!


Det var några dagar sedan jag bloggade men dagarna går fort när man är lycklig sägs det ju men nu är det lugnt några dagar till. Vi var ju i Ransäter i helgen och hade en härlig vinstrik dag!

Det kommer mer om ransäter jag har massor av bilder men det tar ju av någon anledning tid också med bilder. Förhoppningsvis kommer Elin i helgen med proffskameran så då blir det bra bilder till hemsidan som väntar på en rejäl uppdatering.

Då skall vi försöka fånga Zero Zero Seven på bild också.

Ja just det jag har blivit utmanad av Anna och Lena. Tjejer! jag skall fixa detta men måste bara tänka lite över natten. Nu skall nattsnutta lite med godingarna...i lådan.