customers

torsdag 31 juli 2008

TIP TOP

I dag skulle jag egentligen fotat min lille sockerskorpa när han äter TIP TOP men jag hann inte ens få av linsskyddet innan den var borta. Det är ju så att jag har bestämt mig för att tapetsera om i sovrummet och tänkte ha Åtto på hela ena väggen i svartvitt. Ni skall få se vad fräckt det blivit, när det är färdigt. Då måste det vara en glassbild för det symboliserar honom så bra.







För övrigt mår han alldeles Tip Top så rubriker passar in ändå.


När Jes o jag åkte till Ransäter var det en fru som hade så himla roligt åt sin man på en bensinstation, det skämtet är omöjligt att slå men jag jobbar på det Jes jag lovar!

Ex i går provade jag att ge honom en stöt på flinten av insektsracket för att han sa att det inte funkade.
Nu vet han att det funkar!
Ni skall veta att han har det inte lätt när vi tjejer här hemma sätter den sidan till.

Det är lika varmt idag och det fullkomligt surrar av getingar överallt, varför då o vad fan vill dem? Jag måste åka iväg o köpa en sån där getingfälla idag eller finns det någon som har ett bra tips?


De små växer och frodas och ikväll byter jag objektiv och kryper runt och fotar så om jag hinner blir det foton på de små i deras blogg ikväll.