customers

söndag 13 juli 2008

GER MAN SIG IN I LEKEN ...

.......Får man leken tåla.

Kenestra är på gång med sig själv för vi har fått ett uppdrag och det skall vi fixa hon o jag.
Idag fick pappsen ställa upp som leksak så att jag kunde ta lite bilder på yrvädret.

Jeans skjorta såg ut så här och det gör väl inget?





hon är snuttig mellan varven också och start o stopp knappen funkar nästan jämt.





Spring husse spring och så hoppar hon upp och han är....

...fångad....


och fälld på marken.....





Så är det dags för annan lek, mer civiliserat möjligen.












Ibland finns det ingen hejd på gripandet, det är sällan hon missar. Eller rättare sagt hon vägrar att missa.














Hon är så häftig just nu lilla snuttungen.










Lotta J vad tror du börjar hon bli redo för steg två? Nu behövs det mer uttrustning tror jag.
I dag har jag kollat på "No Country For Old Men" den är grym och riktigt bra. Tommy Lee Jones är supercool och bröderna Cohen har nog gjort sin bästa film någonsin.
I går skulle jag egentligen ha firat för att fyra favvokillar Toscano, Rocko, Wotan, Kah stod på pallen i Tvååker men jag somnade för tidigt.
Cleo blev BIM X 2 och tog sitt ? Cacib i ordningen.
Nu skall jag ladda ner bilder på Denya som på två veckor blev LP 2 Yippee