customers

torsdag 17 juli 2008

ÅRETS SEMESTERBILD

Som hunduppfödare har man förmånen att lära känna väldigt många människor och man har många vänner. Det innebär också att man får reda på väldigt tidigt när någon är med barn, precis när bebisen kommit och allt runt omkring. FANTASTISKT!

När den beundransvärda mamman numera frun, till grabbarna på fotot berättade för mig att hon skulle få barn var det så härligt för jag tror att hon har fått precis allt vad hon anser är viktigt i livet och nöjer sig med det. Det måste vara så för jag har under alla år jag känt henne aldrig hört henne säga att någonting är besvärligt eller ens omständigt. Det gjorde inte ens ont att föda barn, att gå upp på nätterna var och är bara ljuvligt. Att gå ut i skitväder med barnvagn och hund verkar bara vara uppfriskande.



Ett typiskt exempel är när vi åkte till Stockholm helt plötsligt gick hon där på vägen ensam kånkandes på sin väska, det var busstrejk men till utställningen skulle hon.
Som tur var hade jag plats i mitt knä. Jag hade tyckt det varit apstönigt men inte hon inte, bara pigg och glad som vanligt.

DunderKarin Tack för all hjälp i Sthlm båda dagarna och för att du är så jävla bra och positiv.
Tack för årets semesterbild på dina coola killarna, den är helskön.