customers

tisdag 29 september 2009

I SKOG OCH MARK

Just nu tillbringar jag all min lediga tid i skogen det är så härligt, idag var det långa tungor på slutet.

Här är Emma och Arthur på ett gigantiskt kalhygge där eftermiddagssolen gassar.
Emma har ingen svans ifall ni har svårt att se vem som är vem. Ha ha ha ha


Arthur har kanske lite mjölksyra här och tro mig det är inte konstigt alls.


Två goa rumpor, Emma äger den utan kulor!







Arthur slänger sig nerför berget, fast det egentligen inte går att gå där.






Världens gulligaste snorunge.









Nu får man verkligen passa på att vistas ute så mycket det går och det blir fort mörkt på kvällarna. Jag kan inte alls se någon tjusning med hösten utan avskyr den det enda som är gött är den friska luften och att temperaturerna är träningsvänliga.
Det fanns lite tid över så jag stannade upp och vägde livet idag också, jag har alltså kommit till insikt.
Nu tjoar Pippilotta för allt vad hon är värd så det är dags att lyfta på arslet så hon slipper att anstränga sig.