customers

måndag 28 september 2009

DUKTIGA JUNIORER IGEN

GRATTIS Agata o August med tillhörande hussar och mattar.

SBHK ÅSTORP AUGUST CK CERT o BH 3 och AGATA CK o BTKL 3

Vad duktiga ni är !!

Det är nämligen så att jag kan inte koncentrera mig på speciellt mycket när jag är hemma och det finns Magnuslundare på banan. Därför ringer jag o tjatar och helst vill jag vara med i telefonen (tack för mobiltelefoni) när varje hund är inne i ringen, på lydnadsplan i spåret osv osv.

Just denna dagen var det två mattar som var med och hade full koll på läget (läs inte)
Först fick jag en liten bild på någon av dem och en smiley???!!

Då ringer jag upp och frågar och då har han ju vunnit så klart, det borde jag ju ha fattat och just då var det en gammal veteranhane inne i ringen och sedan skulle August in igen.
Hmm det satte lite griller i huvudet på mig, innan jag fattade.

Sedan kom han trea och fick det där certifikatkvalite? hmm

Sedan vann Agata sin klass och fick ck och sedan blev hon bästa tik trea.
Sedan visste de inte så mycket mer och hann inte förklara heller för då skulle de iväg och köpa rosetter!

Ja ja huvudsaken är ju att ni gör det ni åkt dit för, eller hur? Få ck och köpa rosetter alltså.
Jag är stolt som sjutton iallafall.




Denna veckan har jag Emma hemma, det är gött för hon hjälper mig att hålla ställningen.
Dessutom börjar jag kunna skönja vissa lastbilschaffis tecken och det tycker jag inte om.
Dvs något kilo för mycket med andra ord, så det innebär en del fys för träsktrollet och Arthur är överlycklig.

Här kommer avslutningen.
En man och...
... en kvinna hade varit gifta i 30 år och bestämde sig för att återuppleva sin bröllopsresa och åkte till Florida där de hyrde en lägenhet. På morgonen vid frukostbordet efter en het natt tittade kvinnan ömt på sin make, med lidelse, och sa:
- Vet du, det bränner lika mycket i bröstvårtorna på mig när jag ser dig nu, som för 30 år sedan!
- Inte så konstigt, svarade mannen, den ena hänger i teét och den andra ligger i gröten!