customers

lördag 15 november 2008

SMÅPRINSARNA

Idag har det varit uppehåll och min internetuppkoppling verkar bli bättre.

Innan jag skriver om prins Arthur måste jag tjoa o gratta Jessica och Wotan som fixat ännu ett första pris i lkl 1 med 182 poäng. De vann dessutom!!!
Jessica är nog lite lurig och tänker fortsätta tävla och när den dagen kommer finns jag på plats för det vill inte jag missa.


Prins Arthur då, Magnuslunds linslus över gränserna, han är alltid framme så fort kameran är med och gör sig så gullig han bara kan.






Pyt och han är ett team och de har så roligt tillsammans.
Idag fick Pyt stanna hemma och jag tog med mig gammelmormor Marsipan ut i skogen och då går det undan. Det gäller att man hänger med och om någon provar att ramma henne blir det tvärstopp. Hon är stadig och värdig så det går till en viss gräns även för den sötaste lille Arthur.

Han kämpade tappert men hon väntar inte på någon om man säger så...




Den lille godingen i någon timmes solsken.

































Han är fortfarande lika snäll och enkel, så det blir ingen match det här.
Nu skall jag gå och ta ett allvarligt snack med både Emma o Adel för de tjafsar som småungar i bilen med varandra och Adel tramsar och fjantar vilket retar gallfeber på Emma.
Så en är skitglad (Adel) och en är pissesur (Emma) och det är ingen bra kombination och när Emma börjar låta som en V8 är det hög tid att rycka in.
HA EN TREVLIG HELG!