customers

söndag 23 november 2008

FOTON UR EN CHAMPIONS PORTFOLIO

Alldeles dagsfärska foton på min stora tjeja Kenestra som faktiskt är helt ovetandes om sina bragder. Under veckan som gått har hon varit med husse på jobbet och förr åkte nästan bara Emma med men nu alternerar vi så alla får åka med. Inte de gamla sävliga det blir för hårt tempo för dem. I norska Bergen är det rikligt med snö och det finns nog ingen bättre motion än att springa däruppe.







Sedan fullkomligt älskar alla våra hundar att åka bil så bara det är ju en höjdare, sedan att de springer ut o in i zoobutikerna och får godsaker gör ju inte saken sämre.
Det allra bästa är nog förståss att få knö i husses lilla säng på nätterna och ligga nära och ha det gött.



JO jag vet hon är riktigt snygg den här Kenestra!





Så fort hon pluppade ut såg mitt erfarna corsouppfödaröga att den där blir bra.





Jaja lite mallig är jag förståss över henne och jag har bestämt för att göra några resor till, jag har ett högt mål som jag skall nå, ni kommer väl ihåg vadslagningen med Jean om Pyts 20 cert.
Just nu är jag lite skämtsamt taggad också, jo det kan jag bli och då brukar det bli bra.
Ge mig mer bara, det är gött.


I Norge var det 17 hundar i katalogen och domaren Fernando tyckte att Kenestra var i excellent showcondition och det var tredje gången på raken det stod på lappen.
..tråkigt att missa Nina o Johnny men vi kommer tillbax.
Självklart skall vi toppa henne nu inför stockholm.
Hon brukar ha en tendens att bli skendräktig men jag hoppas hon håller sig..

En riktigt bra film som jag nog skall kolla på en gång till är Hancock, han briljerar den negriton.
Så härlig!
Så avslutningsvis kommer Jeans segerskrik...höj volymen denna är skitbra!