customers

måndag 18 augusti 2008

FINA ÖREBROFLICKOR

Vi har haft så goa tjejer ifrån örebro här och jag har verkligen längtat efter Anny Bunny Bump.
Det var så härligt att se att hon är fit for fight....


Hennes ögon är de vackraste jag vet och hon är så sprudlande.



Judy och hon är vänner och det syns att de är mor och dotter.





I övrigt har helgen varit lugn, valparna växer och de är riktigt lovande..jag börjar se att det blev som jag trodde och det är A o O.

I Norrköping blev två små killar 8 o 9 år knivhotade av tre jämnåriga! skolkamrater. Vad är det frågan om? Det är ju små skitungar som springer runt med kniv mitt på ljusa dagen. Är det inte så att i det här fallet skulle ungjävlarna få sig ett kok stryk.
De är ju inte straffmyndiga så socialtjänsten får ta hand om dem och det känns ju väldigt tryggt.(läs inte)
Sverige är fantastiskt, jag ser dessa sketungar tio år framåt i tiden och förstår redan här och nu att det kommer gå käpprätt åt fel håll. En lösning kanske kunde vara att det blev lite stake i det Svenska samhället och att man helt sonika plockade ungarna i nackskinnet satte de på någon form av uppfostringsanstalt ett halvår utan kontakt med de värdelösa föräldrarna. Utan alla spel, filmer och utförde lite hederligt barnarbete på någon lantbruksort, lära sig visa respekt o empati.
En riktigt bitsk föreståndare som de inte ens skulle våga drömma om att kalla något fult skulle vaka över dem.
Idag skiter ungarna fullkomligt i lärare och rektorer skolorna börjar fyllas med speciallärare som orkar ta hand om drägget men får inte upprätthålla ordningen iallafall. Att fröken ringde hem eller bli kallad till rektorn var helt bedrövligt slokörat för tjugo år sedan.
Jag blir vansinnig, misslyckade fullständigt värdelösa föräldrar och små terrorister vad skall vi göra?