customers

tisdag 12 augusti 2008

DAGS ATT COOLA NER LITE

och då skall man göra det ordentligt. Typ som Elin gjorde, hon åkte till Svalbard och hon har kommit hem, ouppäten, hel och välmående.

Elin brukar vara pigg och glad när vi pratas men nu var hon helt lyriskt lycklig, hon har haft en fantastisk upplevelse och jag tror att man behöver uppleva det för att riktigt förstå.


Vita nallar är alldeles ljuvliga att se på TV och på bild, jag som har björnskräck i vanliga fall hade nog klättrat upp i någon mast på båten så snart dessa börjat titta. Elin är mycket modigare än jag! Det var just därför jag var lite orolig för Elin för att hon skulle bli så exalterad och upprymd av allt vacker att hon försvann ifrån gruppen med Mr Big-Cam och helt sonika bara bli sittandes och njuta av tillvaron och glömma av tiden.


Jag ser fram emot att få se alla bilder efter denna fantastika resa. Som tur är brukar Elin hänga lite på västkusten också och titta förbi oss på hemvägen.
TACK bästa Elin för de fantastiska bilderna och Elin själv arbetar heltid som fotograf just nu vilket innebär att hennes egen hemsida ligger på is.......