customers

onsdag 26 september 2007

UTAN EMMA ÄR DET

konstigt här hemma. Jag behöver nämligen henne fast just nu behöver hon inte mig.
Hon tillhör den krävande typen och behöver händelserika dagar och får hon inte det ser hon till att göra livet riktigt kul.
Nu när det är så mycket annat passar det bättre att hon hänger med husse till nordNorge och hon älskar ju det så jag får backa denna gången med.




Hon blir alldeles till sig när vi möter upp husse, hon sitter i framsätet på passagerarstolen och bara vrålar rakt ut när hon ser lastbilen.
Jag brukar packa ner lite extra gott i hennes väska innan hon skall iväg och redan då är hon högt tempererad, hon fattar direkt och hämtar diverse prylar. . Så det är tur att vi hinner öppna dörren åt henne. I normala fall brukar hon släta av Jean i förbifarten men inte denna gången.



Ja min ljuvliga lilla Emma är på plats och ler så där rart som bara hon kan.

Utan de minsta krusiduller gapflabbar hon av glädje..

Så det sista snacket innan de for iväg, tror hon säger bye bye jag ringer ikväll fast jag hörde inte riktigt för hon slarvade.


Japp Emma har åkt och då får de gå som det går några dagar till.

Valparna har blivit en vecka och några dagar och de är redigt tjocka och feta. De utvecklas precis åt rätt stuk och jag tror ni förstår att vi är mer än nöjda än så länge.

Små glimtar i ögonvråna och mer rörelse för varje dag som går. GÖTT.






Det var allt för idag, Anny ropar på mig och tycker det är dags att gå att hämta posten.