customers

torsdag 13 september 2007

FÖRBANNADE DATOR

JAG HAR INGEN MAIL SOM FUNKAR SÅ MAILA PÅ CHRISTINES ADRESS
stina_corso@hotmail.com

Sitter med trådlöst modem ute i grästorpsbushen och det är ingen höjdare kan jag lova. Helst inte nu när jag har så mycket skoj jag vill skriva om.
Pust, bilderna låg i telefonen så det är inte världens bästa skärpa men väldigt fina hundar.
Det är DAWSON på första fotot, en ung grabb som snart skall få jaga lite i ringarna!



också en älskad DUNDER gubbe som jag gärna vill snutta med lite men eftersom tiden inte räckt till på slutet hinns det aldrig, TÄNK om han glömmer mig...nä då får vi ta en sväng i bussen han o jag.

En älskad liten busunge som får en god puss utav ZHULU

AMY AMY världen roligaste AMY börjar bli stora tjejen.





Nämen kolla detta är Ninas "Hihankaras" Torro som badar i hundarnas alldeles egna pool, vilken goding va, han är väl för härlig?

Kan passa på att gratulera både honom och Nina med framgångsrika utställningsresultat!








Japp det var bilderna. Pytonprinsen vann sitt 19: e cert i helgen och jag vann en vadslagning med Jean. Stackars honom jag ger mig aldrig. Eneide blev Champion men jag skall uppmärksamma detta så fort jag får tillgång till min riktiga dator, snart hoppas jag.

Vi har toppenväder till hundarnas fördel och jag försöker vara ute så mycket som möjligt.

Emma har åkt med husse på jobbet fy vad tomt och konstigt det blir utan henne, tur att det finns mobiltelefoner och att Emma kan prata.

Okey vi får se om jag får laddat hem lite grejer i den här plattburken så kanske jag kan komma igång igen grrrr datorer är bra om de funkar.