customers

fredag 30 oktober 2009

ARTHUR ANDERSSON SOM ALLTID

I dag får Arthur stå för bilderna och som ni märker har han i princip aldrig fyra tassar i marken samtidigt. Han älskar verkligen livet och alla som trampar runt på jorden--och vi/dem honom!




Skithösten har ändå bjudit på några härliga dagar med fullt solsken och då passar jag på att vara ute så mycket det går. Arthur är med med nästan jämt och den lille slyngeln också.







Så över till lite händelser då, min dator la av för alltid i början av veckan, den är förverkad dock rensad på viktiga saker, det jag inte fick med mig var alla e-mailadresser och jag skulle kunna ha missat några mail som i så fall inkom måndag-tisdag och halva onsdagen. Så är det någon som mailat men inte fått svar får ni gärna skicka om!
Ni andra får gärna dra i väg ett mail, det kan vara tomt bara jag får adresserna igen!



Den lilla vackra frallan som var med sist kommer härifrån http://www.marikarlos.net/




My dog i Göteborg är svindyrt även i år men har ni tänkt att ställa där är det billigare om ni anmäler NU, på fredagen träffas vi enligt tradition och äter tillsammans, det kan vara bra om jag vet vilka som vill vara med så beställer jag långbordet redan nu!







Sedan har vi ett annat projekt på gång och det är världsutställningen 2010 i Danmark. Jag har ev ett hotell på gång och då kan vi ha "The big Party thing" efteråt dvs att man stannar över natten efteråt istället. Ett samarrangemang ordnas genom flera uppfödare så det kommer bli jättetrevligt! det är ju sommar också så möjligheterna är många. Det är iallafall hög tid att ni hör av er ni som vill vara med, vi kommer lägga ut en blänkare på hemsidan om detta.
Förslag på bus, mat eller annat kul tas tacksamt emot!
Det krävs rabiesvaccination med gk anikroppar för att få resa till Danmark med sin hund så man behöver inte ställa ut sin hund utan man kan vara med iallafall.






Lena sammanställer en apbra lista om vilka länder som har kuperingsförbud och när lagarna trädde i kraft i respektive land, det är riktigt intressant. Jag skall se om jag kan lägga ut det här i bloggen inom den närmsta tiden.






som ni förstår har jag många järn i elden och massa Corsokyssar att dela ut, små valpar att snuffa på och världens gulligaste Arthur förståss som vill ha allt tusenfalt.


Nu skall valpbloggen fyllas på med foton så Ha en Trevlig Helg Allihop!