customers

onsdag 4 november 2009

SNART DAX

Att ta fram vinterkläderna känns det som.
Här är han ju Plutten, hans WW titel är införd nu och det kanske är på tiden att fixa med Kenestras också.
Vi var ett gäng i Växjö i helgen och hade förbaskat roligt även om det inte alls gick så värst bra.
Kicki hon e la för kul, hon hade fixat ett överlevnadskit åt mig och det innehöll bla en jävla massa tändare o tights. Ha ha vad kul men hon har så rätt så, helt galet. Jag klarar mig inte utan!
TACK !
Jag hoppas det var sista gången vi åkte långt i fler bilar girls!
Sedan var ju Unico Lotta där så klart och det är alltid lika kul att träffas! Det blir inte så ofta men vi hörs ju av på så många andra sätt nu för tiden. Com-radio är ett sätt och web-cam ett annat.
På tal om Unico Lotta hon har fått alla ur B-kullen till röntgen! Finemang en stor eloge helt klart! Åtto har hittills då lämnat 78,9 % skapliga höfter och hela 92,3%!!! ED ua. 29 stycken har känd mental status.

Jag skulle lagt in en asrolig historia men det går inte alls att klippa o klistra ännu med datorn? Eller det går säkert jag vet bara inte hur.
I dag har Jessica o Malin lyllosarna fått träffa Tamika på träningen i göteborg, jag skall också ta mig dit.
Det var skitlängesedan jag var upprörd men det kan bero på att jag inte tittar särskilt mycket på TV. .Men det var ett program om hur män förgriper sig på barn i Kambodja och hur svårt det är att sätta dit dem på grund av Kambodjas politik. Så det är frivillig organisationer som får ta det, men allvarligt talat borde det inte vara typ 20 år i isoleringsbunkern och efter det tatuera in pedofil i pannan på dem och 10 år in i bland de storväxta hårda grabbarna och sedan avrättning på torget som slutstation. Det tycker jag i alla fall, jag spyr!

Till något mycket bättre här är Åke och Stina som kelar kungligt!

och för omväxlings skull finns det nya bilder i babybloggen också.