customers

fredag 20 november 2009

POKERFEJS

Tiden går och holysmoke vad de där små härjar med oss, tiden räcker inte till något annat alls just nu. Pissvädret gör ju inte saken bättre direkt.
Telia är fantastiska när det funkar...Ledningarna fram har ärgat?? Modemet saknar kontakt? fel propp i uttaget? Fel på datorn? Nu är allt detta ordnat och det funkar ändå inte som det skall.


Halo
Carmen
Stina hjälper mig med de små så jag kan göra lite annat med de stora dogsen och igår hade jag tre med mig på träningen. De kräver en del nu med tanke på årets avslutning.
Figge


Förra helgen var ju Gabbi o Mårten här med Fendi, det är gött att se de där sköningarna och tiden går så jävla fort när de är här för vi har så mycket att prata om.
Vi har varit iväg på röntgen också, det är dags för en del..






Det verkar som om fallet med King Kong är löst efter 11 månader den historien har gett mig gråa hår, sömnlösa nätter och ett antal timmar vid en dator vars bredbandshelvete inte fungerar när det skall, ett stort hål i Lottas shoppingbörs..dessa veterinärarvoden är bedrövliga. Men men jag skall återkomma till det och visa hur det kan gå när Sveriges tredje bästa veterinär (som han själv uttrycker det) får experimentera med diverse apparater.

Jag kan inte med ord beskriva vad jag saknar Åke och då menar jag inte lillkungen nedanför!



Charly

I dag fick jag klämt in ett utvecklingssamtal för Christine också, känns inte alls onödigt trots att jag vet att hon sköter sig i skolan. Hon är duktig inte alls lik mig i den åldern förutom ödmjukheten då förståss.
Avslutningsvis visar Halo baksidan av hundvärlden och den är så god den där rumpefian.

Trevlig helg!