customers

tisdag 10 november 2009

OJ OJ OJ OJ OJ

Nu kan han titulera sig som

LP1 SUCH NUCH FINUCH DKUCH NORDUCH INTUCH (C.I.B) NORDV-08 FV-08 SV-09 KBHV-09 DKV-09 Magnuslunds Kafele Kah after eight.



Kah var på en blixtvisit i Grästorp på lördagen, han hade inte en tanke på att han hade bebisar utan det var mer intressant att kolla in brudarna, han hade nog gärna stannat över natten men så måste han ju hålla ställningen runt om i de andra länderna också.
Så på fars dag bar det av till Danmark för att vinna det sista cacibet, han har ju mängder men det måste gå ett år och en dag mellan första o sista så nu var det dags.


Jag tror han kom fram i rekordfart och sprang in och vann och blev Bäst i rasen, det var Dansk vinnarutställning så den titeln fick han också med sig på pappret. Gött mos gött mos!



GRATTIS MALIN OCH CHRISTOFFER!! Ni e grymma.



Hans ungar växer i en rasande fart och jag klickade in några nya foton igår.



Hur är det med Pippilotta då? Alldeles förträffligt såklart, som vanligt på upptåg även om hon chillar lite mer nu, hon är radikalt bekymmersfri den hunden!
Hon blir aldrig för stor för att ligga på rygg i husses knä!




Hon tycker inte alls att pattarna är i vägen och hon är fast beslutsam om att det finaste man har sätter man på bordet, jag delar inte hennes uppfattning i just denna grej!
Hon anser sig själv också som den allra viktigaste damen i huset just nu och det bevisar hon genom att helt sonika ta precis det hon vill utan att ens bry sig.




Ja det var allt för idag, idag skall jag prova mina nya gummistövlar länge länge länge.