customers

tisdag 20 oktober 2009

MIN HEMSIDA

Höstrusk, regnrusk och rusk, tur att jag har att fullt upp att göra och datorn full med sommarminnen! Här är Denya snuttan med sina små gryn, vad härligt!
I bland går jag igenom alla bilderna i datorn och shit vad många, helt galet. Det är minnen och minnenoch åter minnen på våra älskade hundar som inte finns med oss längre, på hundar hur de såg ut då och nu, på hundars röntgenbilder osv det är skönt att ha massa foton när det är ruskigt.


Men jag skall skriva om min hemsida lite, jag själv kan absolut ingenting om hemsidor så därför hjälper Malin mig, Zhulu Malin alltså. Jag är oerhört tacksam för det. Kolla in min guld-Åtto vad redig hon är! Malin har också flera hundar ett arbete att sköta samt en familj och en egen hemsida därför uppdateras den inte bara hux flux. Utan det får bli när hon har tid och då kanske inte jag har tid..Malin kan och vet allt om mig o hundarna så hon fixar det ändå.
Ibland ringer hon och säger NU måste vi uppdatera det där, nu behöver jag din hjälp här och då kan jag säga: - ah fixa det, skriv vad du vill. Så hon har det inte lätt.

Bara att ordna in min Pyton-prins ibland änglarna tog lååååång tid jag ville inte ha honom där, jag ville inte skriva något, jag vet inte ens om det står något jag vågar inte titta, jag vill inte se!
Cleo är steriliserad, hon får inga valpar och hon och Rocko lever välmående i allra högsta grad men husse måste gå till fotografen med honom vi kan inte ha en bild på Årets hund-08 där han är nio månader! Daisy finns med nu iallafall.
vi har ingen ny hane, varför skulle vi ha det? Som sagt det är en hel del som inte stämmer framförallt på våra hundar , tyvärr kanske.
Är det någon som undrar så är det bara att fråga, fast alla våra närmaste och dem det berör vet precis och det är huvudsaken.
Det kommer kanske så småningom när jag tagit mig tid och ork helt enkelt, det är inte viktigt just nu.
Därför har jag bloggen som ett mer säkert kort vad gäller nyheter och så där och den försöker jag att ha så informativ som möjligt.
Så jag passar på att tacka Malin för att du är så jävla bra, vännen!


Japp det var om det så till lite news då, jag skulle varit på Mh nästa helg trodde jag men hjärnan har flytit ut i valpruset tillsammans med en viktig utställningsanmälan, tillsammans med....Jag som brukar kunna ha tusen järn i elden, tur att minnet aldrig veknar!
Vi var på uppfödarmöte i Rasklubbens regi i Göteborg, det var bra, vi hann även att träffa en mycket piggare King Kong när vi ändå var i götet. Vi hade tänkt att åka ner till Malmö även på söndagen men solen sken och vi hade en ledig dag tillsammans istället, det hör inte till vanligheterna.
Ikväll är det vildsvinjakt i skogen och det verkar coolt, i mörkret brrr jag tycker det är bra att de skjuter av svinen för jag är aprädd, fast inte riktigt lika rädd som jag är för möss.