customers

fredag 3 oktober 2008

UPPDRAG, Födelsedag o busungar

Vilket väder!! Solen skiner o det är perfekt. Den förste oktober fyllde Pippilotta, Alena o Prins Pyt 3 år! Shit vad tiden går tyckte det kändes som igår planet landade o jag fick bära runt den där lille tulten Pyt här på gården. Nu 20! Tjugo cert senare ångrar jag mig inte en sekund.
För ett år sedan fick han träffa sina systrar och det innebär också att jag satt i Rimini o solade för exakt ett år sedan.

Tårtan nedan är ifrån RACC:s raduno som inte bara var fin den var god också.



Amanda älskar livet och är så in i bänkens härlig, hon är fortfarande kvar här hemma.




Jag har fått ett uppdrag/utmaning av Malin o Gus också även om Amanda utmanar mig dagligen så fort jag slår upp ögonen kan det vara skönt med en mindre krävande variant.
Jag passar vidare till Unico Lotta, Action Sanna o Snyggo Kah får se om de har tid!


4 saker i vår frys: (hundarna har en egen alltid fullproppad)

Vitlökssmör
Nötkött
Hattingsbröd
Stina-mat (som hon kan fixa med själv)


5 saker i min garderob

Oftast jävla ordning o reda
En låda med mynt
Ett paraply (varför?)
Alldeles för många och i dagsläget något för trånga jeans
Kavajer likaså många dock inte för trånga


5 saker i min bil:

Cigg
Kopior på alla hundpass
Massa skräp
Körkort
Massor av Koppel o halsband, i framsätet, i baksätet, på varje sida av buren och på golven




5 saker i min väska:

Vilken väska?

I hela mitt liv har jag klarat mig utan och har följande i mina fickor.

Cigg
Läppstift
Plånbok ibland annars har jag pengar/kort i bakfickan
Mobiltelefon som ibland ligger gömd tömd o glömd bland skiten i bilen
Tändare




I övrigt tänkte jag inte behöva vara nervig för Europa utställningen i Ungern men jag är det iallafall. Agenten är på plats och jag håller tummarna så in i bänkens för att han vinner och även om han inte vinner vet jag att han kommer vara där fram i täten och surra. (annars är europa galet)
Jag har tele kontakt med ägarna hela dagen och återkommer säkert.
Jag håller naturligtvis tummarna för Italienska Kobe ungar också.

Idag skall jag laga min cykel som varit punka på alldeles för länge..så Kenestra är vild men fortfarande vacker jag behöver min cykel.