customers

måndag 6 oktober 2008

STRÅLANDE HUMÖR

Cykeln är lagad o husse är hemma kan det bli så mycket bättre för Kenestra. Idag har han busat runt här med stora och små så han var betjänt av en pizza. Nu är det ju oftast jag som underhåller de här jyckarna på gården men av någon underlig anledning känner jag aldrig att jag är betjänt av en pizza, mycket märkligt.






Efter förmiddagsbus styrde vi jävla skitvolvon till verkstan för den där lampan som lyst sedan sist jag bloggade om skiten ho ho den slocknar inte av att man drar någon säkring eller så utan då slutar något annat funka. Det räckte inte att tanka heller det provade jag. (nu skämtar jag alltså)


Amanda är gullig men inte rar för det betyder inte samma sak faktiskt.
Hon är lite svår att beskriva så hon måste upplevas. Att jag är förtjust i henne råder det ingen tvekan om och att hon i mig och resten av världen också är ett faktum.


Amanda och Arthur




Idag har vi varit i Dalsjöfors och träffat Gusten o hans familj som bodde härligt ute på landet.

Vi käkade pizza med Toscofamiljen och det är alltid lika trevligt att träffas helst när männen i våra liv behöver mat.

Mitt omdöme på Europa utställningen var perfekt I championklassen vann en jättefin hane Cesare-EUW-08 och tvåa kom Bond "important agent" så då var jag inte helt ute och cyklade.

Det var 232 CANE CORSOS!! anmälda till utställningen helt galet många, tredje största rasen tror jag. Så jag undrar naturligtvis om det var några svenskägda/boende/leasade/lånade/fd/ hanar med och konkurrerade. En komplett resultatlista hade suttit fint för det är alltid spännande.