customers

måndag 19 maj 2008

SVENSKA SKITDOMARE

Var de köpta, fega, korrupta eller helt enkelt skitdåliga?

Helgen har varit mycket HUND och fler på väg skulle man kunna skriva.
Stundom var hela Magnuslund fullt med hundar, så det gällde att inte tappa koncentrationen.
För att ha full koll behövs en del god mat som här en storfamiljsfrukost, lägg märke till sonen utan öron.
Nu var ju inte riktigt alla med vid just denna måltid av lite olika anledningar.


det har ju gått fantastiskt bra, småtjejerna var så duktiga och förstod vilka dörrar som skulle vara stängda osv. Nu är de ju väldigt hundvana eller som Mimmi sa
-Jag har faktiskt vuxit upp med hundar så jag är väldigt bra på detta--Hon är sex år?!

Jagga har varit här o hälsat på, härligt att se henne för det var ett tag sedan. Det var full fart
och mycket bus.

Cleo har också varit här och hållt ställningen.





Vi håller på med en liten stuga för vi får inte plats i huset allihop, det kommer bli så bra när den blir färdig. Så denna veckan skall jag köra på som sjutton för att få det klart till helgen.

Ja så var det helgens höjdare också..Hockey VM.

Det spelade ingen roll att de svenska domarna sög och de sög och dömde riktigt dåligt också. "pinsamt"

Ryssarna vann ju ändå efter att Canadensarna fått alldeles för många chanser i powerplay (okey de spelade bra som f-n men jag höll på ryssarna)

Japp det var en nervpers och varje gång det blev mål gapade hundarna som besatta för att vi gapade. Ja ni kanske vet att jag älskar hockey.