customers

torsdag 5 mars 2009

ONE STEP WRONG AND YOU´ RE OUT

Stina står för alla bilder i dagens blogg, hon har ett redigeringsintresse av sina bilder utan gränser och ibland undrar jag var hon får allt i från. De som är lite hundiga brukar jag knycka för de går iallafall att förstå! Igår var hon o en kompis på fotouppdrag i en gymnastiksal de bilderna är inte klara ännu men kanske jag får några.











Den här nallen är allt som oftast ett zoomat objekt.






När Jean kommer hem nästa gång skall han få inskaffa sig glasögon, han ser inte bra och jag tycker att han borde läsa "blondinbellas" blogg så att han också får skratta lite på nätet.
En annan blogg han missar är Lottas den brukar jag läsa för honom ifall där är något nytt spännande.
Unico Lotta förresten, är en tjej jag känner sedan flera år tillbaka, fler år än man kan tro, fast först fattade jag inte vem det var egentligen..för första mötet var nämligen när hon regelrätt pussades med en kamrat till oss utanför cafe nordpolen i Vara. Tänk att jag dök upp just då oooops, det är lite märkligt men på den vägen är det.



I övrigt är det fullt upp på hemmaplan jag har massor att stå i under hela mars.
Christine klarade matteprovet i måndags och fick VG för första gången, efter lärarens påtryckningar har jag slutat hjälpa henne med matteläxorna och vips så blev det bättre.





En annan tjej som jag känt väldigt länge är Ragnhild och här är hennes Anna, gullunge.




Bye