customers

måndag 23 mars 2009

JAG FÅR INTE PLATS

Med Kahs alla titlar på titelraden.

Så här kommer det

SUCH NUCH FINUCH DKCH NORDCH NORDV-08 WINNER-08 SV-09 LP1

Magnuslunds Kafele Kah after eight

Det finns inte så många fler än vi som fått uppleva känslan då ens svenskfödda jyckar kan titulera sig som svenska vinnare, för det verkar tydligen vara något stort och JA det är det.
I går satt den igen på Svensk Vinnare-09, för mig var det inte helt otippat att det skulle stå mellan mina favvograbbar..så Kah vann och Toscano blev tvåa.
Lilla unga Aroma nöp tikcertet!

Congratulations



Jean o jag följde hela utställningen mobilt (tack för mobiltelefoni) Det tjutet och glädjeyran som fanns här hemma när hanhundsplaceringen gjordes och Kah vann, när Aroma tog certet hördes nog ända ner till Småland tror jag (stämmer det Lotta!) och är obeskrivlig!
När sinnet fungerar bättre kommer jag nog uppmärksamma denna dag lite mer i detalj och lite mer bilder, kul!

Egentligen skulle vi ha varit där med fyra egna champions men så blev det inte pga. Pythons hastiga insjuknade. Det tillstötte andra mindre roliga grejer på fredagsmorgon till sen kväll med lite allt möjligt som gjorde att jag låg sömnlös hela lördagsnatten och funderade på ditten o datten helt klart något jag helst sluppit och inte känner mig bekänt av och då djursjukhuset ringde angående Pyt på lördagen och bad mig komma in omgående, fanns det ingen tid att sova igen nattens timmar och för att Pyts tillstånd krävde och fortfarande kräver dygnetrunt- bevakning/vård ville de att han skulle ligga hemma i lugn o ro eller möjligt transporteras till ett djursjukhus mycket längre bort.
Jean kom hem på lördagskvällen och då Pyts tillstånd var kritiskt fanns det inte en chans att prioritera en utställning.
Sanna, tack för att ni erbjöd er att hjälpa oss med hundarna i Malmö fast ni hade händerna fulla med eget bus! Nu i efterskott vet vi ju att det inte hade funkat.—den kommer igen!




SV-04 SV-05 SV-07 Sv-08 Åtto överlämnar stolt trofeen till sonen...och kommer igen


Så för alla våra vänner därute som bryr sig och undrar över vår Python prins, Tack för omtanken om ni visste vad det hjälper. Tack för Ebbas fina sång!
Jag skriver ett stort TACK här för skulle jag svara på alla sms o mail, telefonsamtal räcker tiden till Pyt inte till. Pyt är sjuk och ingen vet vad det är! Sida upp och sida ner med blodprover är hur bra som helst, röntgen av alla organ visar ingenting, K-rtg är ua ingen feber men hans liv säger något annat.
Hittar man inget annorlunda idag är det dags att leta efter trådar, glas eller annat mikroskopiskt lite av något.
Han är helt slut, idag är permisen slut och halv två skall han vara tillbaka igen vi har väntat på en ljusning åt något håll och i morse väckte han mig och inte tvärtom för en kort sekund kände jag lite hopp, det kändes underbart! Tiden får utvisa, tiden hur länge han pallar är viktigt jag hoppas jag känner honom rätt.

Mitt motto, mitt ledord den dagen helvetet fryser till is ger jag upp.

Jag är väldigt upptagen men ni kan alltid ringa Jean på hans mobil om det är något!
tills nästa gång håll tummarna!