customers

måndag 16 februari 2009

EN NY CHAMPION!!!

Tredje hunden ur K-kullen som kan titulera sig som CHAMPION är Kah.
I lördags var de i Danmark och blev Dansk Champion och BIR och om jag inte är helt ute cyklar vilket jag inte är i halkan så blev han även FINSK CHAMPION!!
Härligt härligt och vi tjoar och vrålar Grattis!!! och...........




......................fortsättning följer.
Jaha nedan får Christine en grattispuss av Arthur



För fjorton! år sedan fick jag världen finaste alla hjärtans dag present, nämligen Stina.
Det är väl så där poppis att lägga ut bilder på henne men det skiter jag i.
Vi hade kalas på kvällen med smörgåstårta och lite gott att dricka till.
Stackars Stina, de snodde hennes nya mobiltelefon i skolan, har ungjävlarna underskattat hennes morsa tro?
Jag fick ett stort housewarmer ifrån Yankee utav Joel, tack vännen det doftar och värmer!


På tal om ljus, jag har beställt ett "kit" med egna dofter, vax, stearin och former så jag skall göra egna ljus när jag får lite ledig tid över. Man kan tydligen göra riktigt häftiga tunga ljus att ha i trädgården. Det passar nog mig som handsken att pyssla med men jag får börja lite smått först.


Mums filibabba vad go hon är lillmatte, det är så att tungan krullar sig i munnen.





Det är mycket ben just nu och hjärnan tänker bara på bollar, han hittar bollar överallt fast det inte skall finnas en enda, hur lyckas han?





Så min vackraste vilda Kenestra hon använder ½ kg kong som flyball och efter en del stret så är hon i riktigt god form och hon är så härlig att se på just nu. Ni vet så där inte ett gram på fel ställe utan just perfekt. Stretet har tyvärr inte satt ett uns av spår på matte.







Tack för alla fina ord i mail och bloggar och för omtankar gällande Lucy, hua det är fortfarande konstigt, jättekonstigt tomt.
Vi har äran och förtroendet att få leasa Sveriges mest meriterade tik så hon kommer redan på onsdag och jag glädjer mig väldigt mycket. Det kommer massor av bilder på henne i min puppyblogg alldeles strax.