customers

tisdag 19 februari 2008

VAD HÄNDER

Inte mycket...pga av en käkbensinflammation---det är lättare att skjuta sig än att ha det tror jag. Jag fick ett alldeles nytaget foto på mig utav Dunder Karin som verkligen visar precis hur jag mådde, dessvärre ligger den i mobilen så jag får be att återkomma för mobilen är på autobahn just nu. Så det blir lite andra foton, här e Dawson--Thanx Sam.
Som sagt det har varit ont men idag mår jag riktigt bra så nu kör vi igen efter två dagars "stängt på grund av sjukdom" Solen tittar ju fram och snödropparna blommar, är det redan vår?



Jag fick en fin blomma i fredags som jag tränade min kamera på och Canon och jag börjar bli riktigt överens nu.

Lika överens är mor och dotter sötnos, den yngre har fått osynliga valpar i dagarna.
Förmodligen en hel drös som hon grävt ner på diverse ställen i trädgården. Hon har renoverat tikarnas gemensamma gryt och där visar hon stolt upp dem för mig men vaktar dem för Pyttson.
Däremot får mor gärna komma in men vänder förnärmat och tycker dottern beter sig urlöjligt. Det enda som är bra är att hon kräks upp mat om hon mot förmodan ätit, som Lucy tar som en bonusportion. Marsans skendräktighet är oöverträfflig någon annans, hon flämtar på dygnet och ser stressad ut..sedan sover hon med de osynliga och tvättar Lucy på de mest pinsamma ställen.
Mattes snuttunge! Vad jobbigt men sorry hon har gjort sitt på bebisfronten.



I helgen blev tre Åtto bebisar Bir o BIG 3 o Bir o Bim. Grattis!

ja tänka sig Mars är mormor till två och amma till en så det var väl inte så konstigt att det gick som det gick.

Nu skall jag och Kenestra cykla en sväng i det fina vår?vädret.