customers

tisdag 19 oktober 2010

OJ JAG HAR VISST GLÖMT BORT

Att jag har en blogg....

Det är mänskligt att glömma, så det är bara ett tecken på att jag lever.

Så här på höstkanten har många Magnuslundare firat sina födelsedagar, både gamla o unga och grabbarna Holysmoke är så fina. På bilderna är det Åke, Figge o Charley.
Tiden går så otroligt fort och det betyder också att det gått ett helt år sedan vi hade valpar.

Det är nyttigt att ta en siesta och utvärdera och kolla av, lika viktigt är det att ha tid på sig att hitta riktigt bra hem åt små liv man sett till kommit till världen.



Nu börjar det närma sig och jag planerar en kull i början av året så väntan är snart över för de som tålmodigt hänger kvar. Vi är sugna och riktigt motiverade på att få små tassar som springer omkring igen.

Det har ju hänt massor sedan sist jag bloggade. Pheadro tävlar stadigt i Norrland och Nettan verkar stå för de flesta fiolerna inom brukset.
Mix blev BIR-veteran i sundsvall
Diddi har gjort MH och jag var med o kikade..busfrö!
Vi har varit i Tyskland o vunnit lite behövliga Cert o Cacib.
Det har varit uppfödarmöte som rasklubben anordnade nu i helgen, så där var vi också.


Det har kommit en del foton, nu när den nya mailen funkar perfekt.
Så jag skall försöka ta mig tid att trixa lite med det men jag vågar inte lova någon större bloggsensation men jag vet att det borde göras.
Tikarna löper här hemma o just nu har jag en trubbig nos flåsandes i nacken han borde vara trött efter en rejäl tur i Vara i ösregn men inte då, han håller ett getöga på varenda brud. Arthur hann att åka hem till Mel innan det värsta drog igång, skönt.
Nä jag får iväg!