customers

söndag 24 oktober 2010

GAMLA KÄRINGAR!

Tror jag fortsätter i gamla banor, det känns tryggt.

Här är hon igen den gamla och den fria knasluvan som fortfarande trampar runt stadigt o full av liv!!
Vi tar en lite skogspromend upp tilll berget på mornarna med en stor kopp kaffe och köttbullar, så mysigt.

Kolla in hur hon gapar o skäller, när hon tror att jag inte fattar vad hon vill.
Det är hennes sätt att be fint om en köttbulle o passar jag mig inte skrapar hon mig på benen.





Snuttunge! Hon är ju inte något dryg heller?!



Sedan har hon ju gamla ungar också så klart. Här först är Netta, som fortfarande håller koll på den Norska flocken. Så fin så fin, lite grå om nosen.
Netta har vi ju inte bara fött upp utan vi har ju har ju även förmånen att ha en skapligt gammal unge till henne här hemma också, Emma hjärtegryn!
Tack Nina (Hihankaras kennel) för fina bilder på alla godingarna!

Sedan har vi syrran, fröken Nonis även hon är en friskus för sin ålder. Härliga unge!





Här kollar hon in vad fiskhandlarnen har för gott i sin disk.
Tack Åsa för att jag snodde bilderna!


Tre välbehållna veteraner blev dagens innehåll och klappa om alla gamlingar en extra gång från oss här hemma!


Stina tycker jag skall pimpa bloggen, hmm det kan la hon få göra om hon har tid o lust!