customers

måndag 31 maj 2010

EN VECKA GÅR FORT

Förra helgen var Kah på utställning i hässleholm och blev Bästa hane o Bim
Dagen efter var Pheadro på utställning i sundsvall och blev tredje bästa hane med CERT!
Grattis!

Sedan gick veckan av bara farten, det är mycket i krukor, jord o sten just nu så helt plötsligt blev det helg igen!
På lördagen skulle Stina spela sin första match med A-laget vilket gjorde att vi ställde in allt annat och åkte till Uddevalla för att kolla, jo halva släkten kom och lyckligtvis vann de med 2-1, som jag tjoade!

På söndagen hände massor 4 ur A-kullen fick platser på kennel Action Packs MH så det var en hel drös med Tosco-ungar med och eftersom att jag inte kan vara på två ställen samtidigt tog Jessica min plats!
Tack Sanna o Björn för att de fick komma med o Tack Jessica och även Tack till er alla som kom!
Själv var jag i Österbybruk med Dad o Kenestra de fick ck båda o blev tvåor. En fin utställning det där, en av de bästa sedan är det så kul att träffa alla vänner också. Gyller var där med Zandra och var så gullig, det tyckte nog alla utom Dad förståss.
Passar på att gratta kennel Tojtas till deras första Champion också, Conan som blev BIR!

En BIR-valp blev det i allafall och det var lille FIGGE oj vad fin och duktig han är! Grattis igen.
(det är Fendi som är ute på djupet)
Under tiden passade Nettan på att tävla med Pheadro och de vann hela tävlingen och blev uppflyttade till högre i söket, oj oj oj vad bra!


Här är hon vår Stina, hon e grym den tjejen.


Nämen titta här då! Vi fick god mat på Tojtas efteråt och jag var svinhungrig så det satt fint! Tack, men även om mat e gott så är valpar godare, sex veckor och alldeles underbara så klart!




















Riktigt fina Cane Corso bebisar och om ni visste vad Marsipan var tossig när jag kom hem, köp en, köp en sa hon, jag vill ha en nu!
Sedan har hon letat hela förmiddagen och ligger o halvtjurar just nu, pust vad jag älskar hundvalpar!
Händelserik helg va? Det gäller att ha koll på var alla är.