customers

tisdag 16 juni 2009

ATT VARA DATORLÖS o ÅTTOMANNEN!

Busar kungligt i det fina vädret och idag har Joel kommit hit så jag har fått låna hans bärbara dator, perfekt! Han är ju för bra den pöjken.


Han kryper för sitt liv, ge mig musen husse ge mig musen!!!










Att vara utan dator gör verkligen ingen större skillnad förutom att man inte kan maila och kolla på skk,s hemsida..det är det första jag gör varje morgon. Fast just i dagarna behöver jag den ju för bebbarnas skull. Som tur är var det ingen helkrasch så alla sparade dokument finns kvar, gud vad bra, för det är precis hopplöst annars.

Jag kollar lite bloggar på nätterna också om jag har druckit för mycket kaffe och inte kan somna, igår var en sådan dag för Lena var här och visade sin lilla Polly för alla på Magnuslund, då efter kaffet saknade jag min dator på riktigt.
Jag har märkt att det är sällan riktiga män bloggar och när de väl gör det är det med förnuft och inget tonårsflickigt.
Alex S bloggar bra eller Petter han e rolig.
En annan man om han nu är en man i verkligheten det kan mann ju aldrig veta, bloggar precis som fröken Rosing ni vet hon som gjorde det inför hela nordiska befolkningen i BB huset bara för att bli någon. Hon bloggar på så bra hon kan för hon kan inget annat så där ogenomtänkt och obegåvat så att det blir underhållande. Sedan sitter de i morgonradion och gapflabbar åt inläggen. fy vad hemskt.
Japp sån skit läser jag om jag råkar ha druckit för mycket kaffe! Skrattar och somnar så gott sedan.



I övrigt är det full fart som vanligt och inget av betydelse hände under helgen jag var fotbollsmorsa och körde ena dagen och fixade hamburgare på Lithellscupen på söndagen. Jean var hemma mellan varven och hade koll på gansterungarna.

Nä nu byter jag blogg och klickar vidare in på puppenings! Ok jag saknar min dator..