customers

onsdag 6 maj 2009

FINA MAGNUSLUNDS-BRUDAR

I går var Malin här med Zhulu och Aroma och det är alltid lika mysigt att ses.
Solen sken och brudarna sprang runt och visade upp sig ifrån deras bästa sidor.






Efter en stund var det dags för lite allvar, vi tränade inför kommande utställningshelg.
Zhulu börjar få några år på nacken och tycker inte att utställning är någon höjdare men visst kan hon!



Hennes döttrar springer sällan med tassarna i marken och det är bra att de flyger fram.





Vi ser fram emot helgen och att få träffa lite brötiga grabbar som vuxit på sig är alltid skoj och om vi inte har räknat fel så blir det en drös öppenklassare på lördag. KUL!
Jean är verkligen laddad för nu var det längesedan och det är dags.

I övrigt så har jag ingen mobiltelefon sedan 1 vecka tillbaka allt blev svart o raderat, det skall fixas till men återkommer då det är dags att skicka kontakter igen och gissa om jag hade många!
Foton och filmer, roliga sms. Jävla Eriksson vad e det för skit, samarbetar dem med Volvo eller?
Jag fick en alldeles underbart fin tavla av Zhulu- Malin på min saknade gubbe, jag skall limma fast den på sängen tror jag. Tack vännen!