customers

tisdag 2 september 2008

ÄNTLIGEN

Fick Lotta sin Christian och Christian sin Lotta de lyckliga tu.
I lördags skulle vi på fest ju som blev ett så fantastiskt vackert bröllop.
Det blev en överraskning även om jag hade en känsla så var jag inte helt 100% säker.
Luringar.......




Att man kan glömma sin kamera denna dag är helt oförlåtligt men jag hoppas att det fanns någon som fotade. Det fanns så mycket jag hade velat fotat, Lottas fina fina ring, hennes fina bordsdekorationen Ja allt runtomkring som de hade gjort så bra.


Nu heter alltså även King Kongs matte LUND i efternamn och dessutom lovade de prästen att de skulle älska varandra i nöd och när de hade lust så jag vet att de kommer att vara lyckliga tills döden skiljer dem åt. TACK älskade vänner för en fantastisk dag/kväll.

Så lite hunderi då avslutningsvis.
Magnuslunds Demi after eight gjorde ett mycket trevligt MH i helgen och därmed har alla i D-kullen känd mental status! Grattis Malin o Tommy

Magnuslunds VVV Pheadro blev uppflyttad i söket så nu har hans karriär startat och den kommer vi att följa och med matte Nettan i andra änden av kopplet känner jag på mig att fortsättningen blir intressant. Starkt jobbat Nettan!


Pyt e en jäkla bebisleksakstjuv vilekt långt ord det blev!

Ja det kommer bli en spännande vecka på många sätt och valparna hittar ju också på en massa spännande saker och de är riktigt lovande, på alla sätt. I morgon får de nog sina namn.

Nu skall jag hämta Stina ifrån träningen.