customers

söndag 4 november 2007

CAMP MAGNUSLUND

Nu skall jag redogöra med några få ord vad som hände på vår träff, bilderna beskriver det egentligen men några ord iallafall. Först och främst så var vädrets makter med oss till 100 % härligt och perfekt hundväder.

Vi höll ju på med MH beskrivningarna fram till ca 15.00 och redan under tiden var ju minglet igång.Det innebar ju en massa publik i skogen då ett gäng fanns på plats redan på fredag kväll och det var skoj. Av någon anledning så är själva grejen att träffas och prata mycket roligare än aktiviteter så det blev inte så där jättemycket vilket vi tog lärdom av sist.

Jean hade lite allmänt utställningssnack och jag hoppas ni fick lite goda råd och tips för jag tyckte det blev långdraget och ändå hann han inte med allt.

Helena och Sofia (tack för hjälpen tjejer!) hade gjort en avancerad hinderbana som egentligen skulle beträdas före middagen men alla var hungriga och törstiga så det blev lite bål och middag först, det gjorde inte så mycket för planen var belyst och det vinnande laget bestod av Christina och Ia, Anders o Rocko, Lisbeth o Gyller, Jean o Cleo tror jag, frågade nyss men av någon anledning kommer han inte håg. De vann enbart för att deras slutmål var enklare placerat än de andras tror jag. Här kommer lite hundiga bilder först

ROCKO OCH CLEO



KEVIN OCH IDA

IDA OCH HUSSE BJÖRN


CHRISTOFFER MALIN OCH KAH



MARSIPAN BEBISAR, BOND OCH EBBA


Småttingarna tyckte det var KUL ATT SES IGEN



TRE NORSKOR (ADRIANA) OCH EN DANSK

NOVA


SOFIA OCH AKO


JAGGA med husse och matte

Älskade husse!


BENNY




LIV och Gunilla

KING KONG och Lotta


KING KONG


NIKE




SHOW SNACK




NONA


DENYA och en glad matte


Lena, Jes, Åsa och AMY





MAT!!!!!


STINA o NOVA


fantastiske KOCKEN SVEN /tack Sven

En gullunge


En liten Rasmus



NETTAN SKÅLAR.....



ROLF och GUNILLA med











en pömsig och snäll liten goding






Nu får det vara slut på bilderna för alla hundar hade somnat....

Tyvärr fick jag vara den som hade ansvaret denna kväll (det händer inte ofta och skall inte hända igen), vi kom med två bilar fulla i hundar och åkte hem med en! Tack snälla hundarna för att ni var kompisar.


Sammanlagt var vi 50 personer och 34 hundar under dagen, många hundar men ändå lugnt och fint det kändes dock som om ett gruppfoto var lite onödigt.

Dessvärre finns inte alla hundarna på bild av olika anledningar mina egna sex missade jag totalt att fota...hur kunde jag missa..Pheadro är en stor suddig mule bara osv osv sorry!

Lilla människan Liv missade jag också för hon somnade av ganska tidigt ovanligt men sant skall gottgöra henne detta.

Marias (corsogårdens ljuvliga valpar) missades helt..hade fullt upp att klämma och pussa.

Sivs Atlas och de andra mastifferna..missades också......sorry
Några till som bilderna inte var i närheten av foton ens.

Skit också men vi var ialla fall 42 stycken som åt och drack tillsammans plus två små bebisar.


Jean, Christine och jag vill tacka alla för att ni kom med fina hundar och vi är så stolta över att de är så härliga allihop! Hoppas vi syns nästa gång!

Vi vill också passa på att rikta ett stort TACK till Herrljunga brukshundsklubb för att ni fixade MH och höll gatan öppen!

Speciellt extra stort tack till JESSICA och SVEN och MAMSEN som fixade så ljuvligt god mat och att allt blev perfekt!


ALLA ÄR BÄST