customers

tisdag 12 juni 2007

HUNDFRI ZOON











I min lilla oas tar jag siesta genom att njuta av mitt andra stora intresse, trädgårdsarbete!


Här samlas vi vänner, familj och solar, fikar i paviljonger tittar på hundarna ur ett annat perspektiv nämligen utanför staketet. Här råder strängt hundförbud i alla lägen. Hopphäxan Lucy kommer ibland och städar av bordet när vi inte ser men hon är snabbare än blixten tillbax dit hon får vara så fort hennes arbete är utfört.


Det är uppbyggt av flera ton handplockad västkuststen och olika dekorsten.


Så det är även barnsomintekansittastill förbud här måste de passas så de inte förstör och inte är det av mig.


Här inne bor Nemo med sin vän som jag inte vill släppa identiteten på för det är pinsamt, de kommer snart att presenteras. Vår katt Selma solar också här.


Nu skall jag dela med mig av lite bilder på uteplatsen och mina blommor som jag sköter omsorgsfullt. Ni som känner mig vet att jag älskar sommaren och solen så visst bakom skärmarna finns även ett slappo ibland. Grillning, blommor solsängar öl och vin och hundfri zoon. GÖTT!