customers

måndag 5 mars 2012

MÅNGA MAGNUSLUNDARE ÄR BRA PÅ ALLT

och det är även Magnuslunds Theorema "FENDI"


hennes  MH behöver väl inte ordas om

Inte att hon blev Champion heller kanske?


Lydnaden satte hon 1 priset på efter andra försöket och stod trea på pallen med 184,5 poäng, riktigt bra jobbat och stort Grattis! 
Här kan jag intyga att mamma Denya är ensam skyldig eftersom Python aldrig ägnade det en tanke.


Hennes Höfter är Grad A o armbågar Utan anmärkning

Ni förstår väl att jag hoppas och tror att den här Cane Corson skall föra Magnuslunds hundarnas gener vidare i framtiden, allt annat vore en synd.

VI ÄR STOLTA!

Redan nu på söndag mellanlandar vi hos Fendi och Figge och jag vet redan nu att vi kommer få ta stöd av dörrposter och trappräcken i hallen när 100 kilo glada hundar ska hälsa.
Just det, vi mellanlandar en natt i huvudstaden för att sedan åka långt långt bort och ganska länge men jag återkommer med detta innan jag sticker iväg på mitt livs mest efterlängtade resa.