customers

lördag 10 mars 2012

DÅ VAR DET DAGS

För äventyr och brötarelax..













Jag är på väg på mitt livs resa känns det som och jag har inte ägnat en tanke åt att packa ännu så därför är jag tvungen att stänga av telefonerna NU.
Det går inte att få tag på oss alls och det är ju faktiskt så att jag kan inget göra iallafall och då är det bättre att inte veta om något olyckligt inträffar.



Under tiden har Rasklubben sitt årsmöte och jag hoppas innerligt att många Cane Corso ägare åker till jönköping och röstar fram en ny ansvarsfull styrelse som jobbar för rasens bästa i alla lägen, jag hoppas verkligen att ingen är så Intellektuell rubbad o bakom flötet att tycka att klubben skall vara vilande eller upphöra, inte ens de som varit med och sett till att rasansvaret är fråntaget.


Nä mina vänner jag har ett gäng med hundar att pussa hejdå innan jag får iväg, så detta går inte vi hörs nästa månad. Nu är det stängt på Magnuslund och världens bästa Jessica är VD och eftersom hon har med sig Europas mest välmeriterade hane så får hon fixa och trixa bäst hon vill och då vet man aldrig vad som händer och det känns tryggt.