customers

måndag 14 februari 2011

SNART DAGS

Det är verkligen dags att skriva lite vad som händer här nu va?

Massor förståss hela tiden. Sorglig nederbörd för oss människor medan hundarna älskar det.
Jag fotar väldigt mycket dessa dagar för ljuset är perfekt o hittar jag bara mina vantar så tar jag kameran med mig.



Daddy står för modellandet idag och han älskar att vara med på bild så då får han väl det då.



















Amy har kommit hem tjock och gravid o alldeles underbar förståss.
Daddy hade lite funderingar först så det inte var en hanhund som kom och trampade in på hans revir för de besnoppade hundarna gillar han inte och man kan ju aldrig veta.
Men så snackade hon lite kärleksfullt men allvarligt med honom och då blev han så glad o bad om ursäkt för att han inte kände igen henne först, hon brukar ju vara så himla smärt o snygg
i vanliga fall. --Meen Amy Pamy pinglan hur ser DU ut!!!
Håll utgick i puppenings så skall jag snart berätta mer.









Jag har varit och tittat på Action Packs valparna efter Sessan o Wotan och de är alldeles bedårande så klart.









Idag fyller Christine 16 år och igår hade vi familjen här och hundarna fick tårta av små kusiner det är alltid uppskattat, helst av en gammal grå.


Så nu hinns det inte med något mer o dessutom fryser jag om fötterna så att sitta still här vid datorn funkar inte. En stor hjärtehälsning till alla Magnuslundare dagen till ära.
En krokodilrullning får avsluta denna kalla men mycket vackra dag.



KLÄM UT UNGEN NU GABBI!