customers

onsdag 14 juli 2010

SÅ KOM OZZY

Till Tvååker på lördagen och debuterade i Juniorklass, han fick CK o blev andra bästa hane!!
Tjoho bra jobbat Madde!
Aron var också med o blev tredje bästa ökl hane. Lysande!


Just denna dag var det ju årets vackraste bröllop som gick av stapeln så därför fanns jag inte på plats men det innebär ju inte automatiskt att jag inte har koll på läget...spänning uppstår!


Vi tog oss en tur till Varberg och strosade runt i en alldeles fantastisk trädgård, jag skall snart länka dit får ni se. I denna trädgård finns också Halo, Holysmoke vad gullig hon är!




Så till helgens bröllop, alldeles fantastiskt vacker brud och allt var så bra!
Tyvärr jobbade Jean och kunde inte följa med vilket innebar att jag var tvungen att köra???
Hur galet kan det bli, jag avskyr verkligen att inte få vara med o parta på riktigt.




I övrigt rullar det på, värmen håller i sig o jag är nattaktiv.
Kennelpojken jobbar alldeles för mycket och jag skojade med honom här om dagen när jag dammsög att han drar in en massa bös och hårar ner så förbannat.
Han svarade lite lågt att det inte var han. ( ehhh vem är det då lixom? det finns ju inga andra) stackare han är sliten nu.
Förresten ni som tyckte att Andreas U i förra inlägget var en riktigt XXXXX det var ett skämt, ett realistiskt skämt i o för sig. Men jag tyckte det var skitkul.
Volvojäveln är på verkstad, för omväxlings skull. Pust.