customers

måndag 14 juni 2010

OOPS HE DID IT AGAIN........

skriver jag igen för Åtto blev SVENSK VINNARE 2010.

Lördagen den 10 oktober 2009 skrev jag om min veteranvärldsvinnare, jag skrev att det kanske var sista gången Åtto visade upp sig. Jag skrev också att hoppet är ingenting målet är allt och så är det. Mitt mål med Åtto 2010 blev uppnått i helgen och han vet om det, han vet vem han är och vad han betyder, han vet också hur mycket vi älskar honom, ändå fast han inte alls behöver så bjussar han på sig och gör det igen.



För att behålla den pigga blicken så har det krävts en del glass genom åren. (ett tips)





Tip Top är en favorit och en sådan slinker in mellan läpparna på två röda.












Om fjorton dagar är han nio år och då blir det lite kalas så klart.












Den känslan man får när han står där som nummer ett är obeskrivlig och hjärtat slår en frivolt och jag ryser fortfarande av förtjusning när han laddar på en repa ute i skogen eller drar på över ängarna och jag tänker FAN vad snygg han är min älskade..

SUCH NORDV-03 SE V-04 SE V -05 SE V- 07 SE V-08 VWW-09 SE V-10 KOBE


Det var inte sista gången han visades i år, han skall få hänga med lite till fast totalt kravlöst, målet är uppnått!
Mer om Svensk Vinnare 2010 i Avesta kommer under veckan men idag handlar det bara om Åtto-mannen.