customers

lördag 6 mars 2010

DUKTIGA KILLAR o EN SNYGG VETERAN

Malin o Kah har tävlat appellen och är nu uppflyttad till lägre klass spår och de fixade ihop 271 poäng. Strålande och ett stort GRATTIS!!



sedan har vi Nettan och Pheadro som tävlade lkl 1 och fick ett första pris och 184 poäng. Snyggt jobbat på andra försöket. Han är ju även godkänd l.klass sök. Glänsande helt enkelt och stort
GRATTIS!

Det är helt galet roligt vad Magnuslundarna visar framfötterna, på tal om det har vi en ny sida på startmenyn som heter MH där kan ni se hur alla beskrivna Magnuslundare med Känd Mental Status hamnat på de olika momenten som ni ser har det blivit några under åren och fler lär det bli. Så tack alla som beskriver era hundar, det är viktigt för mitt avelsarbete och för rasen! Tack Jessica o Malin för hjälpen.
Kolla in denna kalaspinglan då, 9 NIO år fyllda och fortfarande vacker som en dag, kanske att hon dyker upp på någon viktig utställning och stilar lite man vet aldrig. ANASTASIA även känd som Anny Bunny Bump.














Solen lyser och lyser men ingen värme direkt, nätterna är fortfarande griskalla så det kanske blir som så att jag får ligga i en snödriva och sola i Maj iallafall, nu tycker även jag att det är dags för lite vår. Främst för hundarnas skull det är tufft för dem uppe på skaren nu fast det är nog lite tuffare för mig för skaren håller inte, av för mig okänd orsak!