customers

fredag 26 februari 2010

MIN ÖNSKAN

har gått i uppfyllelse eller rättare sagt jag har fått min vilja igenom.
Jag kan inte förstå varför mina nära och kära tyckte att jag skulle få en SPA- weekend?
Det där med SPA är ju lite småmysigt men det är så vanligt så jag ville ha en LYX-weekend istället.


Det finns nog lite olika värderingar när det gäller det där med LYX och att få till mina värderingar kanske inte var det lättaste att genomföra men det gick till slut.
Ett exempel på det är att hotellägarna kan inte se själva grejen att det är LYX med hundar på rummet!?!
Så nu åker vi härifrån och kommer inte hem förrän på söndag kväll och kommer att götta till det med bubblor i både bad och glas, Chocklad av bästa sorten, Goda middagar och frukostar, Fruktfat och mer bubblor i glasen och sist men inte minst för att verkligen LYXA till det ordentligt, de som egentligen inte fick åka med men som var mitt krav och efter att övertalat hotellägarna fick

MINA ÄLSKADE VETERANER FÖLJA MED!!















Så jag kan se framför mig hur Maira kommer att tigga badbomber istället för chocklad, hur hon kommer äga hotellet och rent skrida fram på röda mattan Maira skall på LYX-weekend!






Jag kan även se hur Åtto håller ställningen i baren så att Maira inte stjäl all uppmärksamhet och efter en festlig kväll kommer de vältra sig i sängen, proppmätta och goa!








Så nu är det total avkoppling och en sak som är säker, nästa gång jag fyller jämnt kommer inte Maira och Åtto finnas med oss längre, så då kanske det blir vanligt hederligt SPA där det räcker med en vanlig size på sängen, I dag är det annat som gäller!
Arrivederci!