customers

fredag 10 april 2009

SKRUTTUNGE PÅ ÄGGJAKT

Påskäggens innehåll består av köttbullar i år förutom i Mairas hon får samma som Stina fast inte lika mycket.
Åtto älskar iallafall att få greja med det mesta, jag hade gömt det mest för skojs skull för han är så smart så det är ingen ide.

Här börjas det tjohoo nu kommer han.

Smack, fångat och öppnat.
han har nog minst tre köttbullar inne munnen här snuttungen.

och nu var det slut




men kanske hittar han en smula iallafall








Skitförvånad så här typ: A, men är de redan slut verkligen?




Matte allvarligt talat var det allt?




Det utlovades ju påskbilder idag men jag tog fel på dagarna så i morgon är det påskafton men jag har fotoat lite.
Lyckosen Jean fick träffa Anna o Zeb igår hmm orättvist tycker jag men å andra sidan fick jag träffa Elin op Iris idag som svängde inom en snabbis.


Här är träsktrollet, grisungen världens bästa sorkjägare. Vet ni att sorkarna biter sig fast i Emmas läppar så det blöder och hon bara skiter i vilket, skakar lite till så är det över sen. Jag har funderat många gånger på om de är smittbärare men det verkar inte så.
Idag var hon ialla fall ren o snygg som aldrig förr så här inför påsken. Det är skönt att hon är hemma igen även om jag inte var helt sugen på att pussas efter denna ansträngande men som tur var misslyckade jakten.

Jag kanske skall påminna om att jag lagt till en del nya länkar till bloggar och så där så jag fick sorterat o rensat upp lite i den spalten.
Back in the morning!