customers

onsdag 8 april 2009

MAGNUSLUNDARE I OLIKA ÅLDRAR

Varenda dag kommer det bilder på hundar antingen i telefonen eller på mailen.
Arthur har använt mobilkabeln att rensa tänderna med men jag sparar dem allt och får försöka föra över dem vid ett senare tillfälle.

Jag börjar med den här lelle busungen. Limited Edition Wotan!
Som gjorde ett dundrande bra MH , han tar livet med en klackspark och han är så redig så!
Samtliga inblandade denna dag var tydligen förtjusta och det var nog tur att Jessica låste in honom för han är ju så lättjobbad och trevlig också!

Bra jobbat Jessica och om ni klickar på länken nedan ser ni resultaten!

http://inkpath.com/wotan.htm







Här är två av Nina i Norges hundar, Netta som börjar bli lite grå om nosen och Torro. Där Nina bor kom det så in i bänkens med snö så det gick knappt att gå ut. Nu älskar ju Nina snö(läs inte) lika mycket som hundarna så hej o hå! Hon är still going strong gammelmor och styr sin flock!


Kolla här då, Anna Persson i slappartagen!





Denna snodde jag ifrån Daffies blogg, hur gullig som helst med katten.



mmmm två godingar Anastasia och Eddy så fina så.






Och här då? En fyllehund vid namn Dunder!







Här är Nona som också blir veteran i år, även hon still going strong!






Detta är Axel Johansson som också slappar gött!






Här är Gusten och matte Malin som vann en tävling på My Dog tror den hette "modell för en dag" Det finns fler jättefina bilder men jag funderar på att skulle samla ihop "alla snygga mattar" och visa er...för det finns massor av dem.




Snuttungen August var på utställning och blev slutligen BIG 4 nu stundar väl allvaret kan jag tänka!






Slutligen en bild på Agata som är så gulli gullig och vuxit på sig redigt. Med dessa foton syns det så väl hur lugna och fina A valparna är eller hur?




I dag spöregnar det ute fy vad trist. Nu väntar jag på påsken, jag älskar påsken för då är det vår, marsipanägg och ledigt!
Pyt hade under gårdagen en riktigt dålig dag, oroligt men i morse var han piggare. Veterinären har sagt att det kommer pendla mellan hopp o förtvivlan så jag får fortsätta oroa mig och vaka.
Det är tidskrävande men i morgon kommer Jean hem och är långledig och idag kommer mamma o Roffe då blir han nog glad.
Jean kommer ha med sig mysiga grejer till Denya och hon skall få bo in sig och bli behandlad som en drottning. Inget annat duger har Helena sagt så det är väl bara att köra på.

Tack för underbara blommor, Jan-Erik o Lillian! Jag håller tummarna..
I kväll är det fotbollsmatch som jag tänker gå på och i slutet av månaden börjar tjejernas serie, Stina är laddad. Jaha på med gummistövlar nu igen då och klafsa iväg i geggan för Pelle o Kenestra skiter fullkomligt i vad det är för väder.