customers

fredag 13 september 2013

LYDNADSCHAMPION


 Kära vänner vad länge sedan jag fixade i denna men nu är det dags att sparka igång igen så jag får dela med mig av livet på Magnuslunds, för övrigt ett helt nytt Magnuslund för många av er.

I dagens inlägg fokuserar jag på DENYA eftersom hon har blivit LYDNADSCHAMPION!

            Så ett rungande Grattis Helena, du vet hur stolt, mallig och lycklig jag är.

Denya och Helena har tävlat och är godkända i ELIT spår och  högre sök, Utställningschampion, HD A/ED 0 o Mh   så ni fattar grejen va?

Nu ska jag runda av så jag inte förtar mig alldeles men jag har en del att skriva om så jag börjar med det hetaste. Det finns fler champions att uppmärksamma, fler bedrifter överhuvudtaget. Sedan kommer jag skriva lite om gamla grejer och då menar jag gamla.

The Power of goodbye