customers

fredag 13 augusti 2010

VAD HÄNDE

Med sommaren? Varför i helvete regnar det så? Som tur är fotade jag en solig dag i juli för att iallafall ha möjlighet att se hur det såg ut hos oss på den tiden solen behagade skina. Det känns som om det är över nu, må det vara fel.

























Min lilla zoon har varit väldigt blommig i år och jag älskar det. Som ni säkert sett o märkt har vi inte varit på speciellt många utställningar denna sommaren, kanske blir det lite mer i höst på de stora som betyder något, vi får se.




Kolla in dessa? Så fantastiskt vackra de är verkligen dubbladubbla!























Det har poppat upp stora kantareller sista veckan o igår var gammel Maira o jag ute o rekade långt och länge och hon hänger på den gamla, helt galet vad seg hon är. Det gick kanske inte lika smidigt hem och hon var bra trött på kvällen men hon är häftig.
På tal om Maira så har hennes uppfödare Massimo uppmärksammat henne så fint på Dei Daunis hemsida.


Det är lycka med alla de gamla!


































Jaha det var allt för denna gång och inläggen duggar inte tätt på grund av tidsbrist.
Eller kanske mer på grund att det finns massor att skriva om o jag skall försöka sammanfatta allt.
Men hjälp höll på att glömma att berätta att Stefan, Maira o Ebba fick en liten kille!
Sedan finns det lite kvarglömda saker som ex. en rosa mobiltelefon som blinkar, ett läppglans o en annan grej och ett par tröjor och så där.
I morgon skall jag dricka vin Odd Molla o titta på Melissa Horn, nice.
Ha en trevlig helg!